2011. július 17., vasárnap

1. fejezet - Üdvözöljük Los Angelesben

Ebből a részből sok mindent meglehet tudni, de őszintén szerintem még nem lett valami izgalmas A következő fejezetben már ígérem, hogy lesz első találkozás, szerelem és a gonosz testvérek bosszúja. :)

                                                   ***

Hol is kezdjem? Hailie Woodsen vagyok. Eddig a pillanatig a nyüzsgős város, New York egyik tinédzsere voltam. Most minden megváltozik. Jelenleg itt ülök a New York-ból a Los Angeles-be tartó repülőgép járaton. A LAX reptéren az édesapám fog várni, akinek 'nagy menő' lemezkiadó cége van. Vele fogok ezentúl élni és a feleségével, Skylar-el, na meg persze a féltestvéreimmel. Apám soha nem élt velük együtt, vagyis egy darabig. Édesanyám teherbe esett velem, majd pár hónapig velünk élt, majd mikor megtudta, hogy 2 gyermeke is van egy gazdag nőcitől inkább őket választotta. Sokat találkoztam már vele, de még se annyit amennyit egy igazi apuka a lányával, de mit fecsérelem itt a szót, hiszen már meg is érkeztünk az angyalok városába.


Épp mikor kiértem a mozgás érzékelős ajtón magam után húzva két hatalmas nagy bőröndömet, apámat láttam meg. Mikor rám pillantott hatalmas nagy boldogság látszott az arcán, majd kitárta karjait.
 - Hailie! Örülök, hogy látlak. - mosolygott felém, majd még mindig ki voltak tárva kezei, de én csak karba tettem kezeim, egyszerűen nem vágytam az ölelésére és arra se, hogy itt éljek. Mindenem meg volt NY-ba, miért kell itt élnem? Tettem fel magamnak ez a kérdést többször is mikor már a leendő házam felé tartottunk a kocsiban. Mikor kiszálltam az autóból egy hatalmas nagy ház volt, hatalmas udvar, medence. Minden volt. Épp mikor akartam volna kiszedni a csomagtartóból a bőröndjeim valaki kikapta a kezemből.
 - Hagyd csak. Majd én. - mondta, majd egy bájos mosolyt dobott. Kicsit hátrébb léptem, majd láttam, hogy apa már tart befele a házba.
 - Amúgy, Hailie Woodsen vagyok. - nyújtottam a kezem az ismeretlen fiú felé.
 - Woodsen? Te is rokon vagy? - kérdezte kikerekedett szemekkel.
 - Matthew lánya vagyok. - mosolyogtam egyet, majd zsebre tettem kezeim. - És téged, hogy hívnak? - kérdeztem miközben tartottunk befelé a nagy lakásba.
 - Michael Fandington. - válaszolt, majd mikor épp beértünk a küszöbön apa szólt felém.
 - Hailie, gyere ide. Bemutatom neked a feleségem. - ölelt át a vállamnál keresztül, amikor egy magas, szőke hajú hölgy jött lefele a lépcsőn.
 - Hailie ő itt Skylar. Skylar ő itt a lányom Hailie. - motyogta fülig érő szájjal.
 - Hello. - köszöntem rá, de annyira mű nő volt, hogy rá nézni se tudtam. Majd jött lefelé 2 kb. velem egykorú lány is.
 - Lányok, gyertek ide. - intett feléjük az anyjuk.
 - Maggie és Emilie ő itt a lányom Hailie. Hailie ő itt a féltestvéreid Maggie és Emilie. - mutatott be minket egymásnak apa, majd ők úgy mértek engem végig mint egy cselédet, hihetetlen lenézőek voltak velem szemben.
 - Egy kérdés. Miért nem fekete hajúak? Jobban bírnám, ha a 'testvéreim' feketék lennének. - szóltam bunkón, majd vigyorogtam egyet és felszaladtam az emeletre és a hálószobám kezdtem keresgélni. Épp mikor a hosszú folyóson mentem végig valaki véletlen nekem jött.
 - Nagyon sajnálom, csak a szobám keresem. - kezdtem mentegetőzni, majd mikor felnéztem az ismeretlen vagyis ismert fiúra észleltem, hogy Michael volt az.
 - Ohh, Szia. Tudnál nekem segíteni? A szobám keresem, sehol sem találom. - Mich nagyon segítő kész volt, megmutatta a szobámba és még segített kipakolni is.
 - Amúgy te is valami rokon vagy? - mondtam neki, miközben a hajszárítóm raktam be a fürdőszobámba.
 - Nem, én a kertész vagyok, vagyis ilyen erő ember féleség. - válaszolt, de látni lehetett rajta, hogy szégyenli.
 - Rendben, amúgy megnyugtatlak én nem vagyok az elkényeztetett fajta lány. Nagy szám van, kiállok az igazamért, tudok gonosz lenni és általában mindig bunkó vagyok. Hatalmas nagy városból származom, pontosan New York-ból az Upper East Side-ról, de nem vagyok elkényeztetve, mindig arra tanított anyukám, hogy álljak ki az igazamért és legyek erős. - tört ki belőlem minden szó, amire ő csak mosolygott. Ahogy elkezdett nevetni, azon már én is nevettem, majd hirtelen a jó hangulatot két lány zavarta meg.
 - A mi városunkban általában szokás kopogni. - mondtam Maggie és Emilie-nek.
 - Nocsak, nocsak. A személyzet és az új lány, hogy összemelegedtek. Aranyos pár vagytok. - vágták rá bunkón és nagyképűen.
 - Kívül tágasabb ám. - mosolyogtam rájuk, majd mutogattam az ajtó felé. Mire ők megsértődötten kiszaladtak a szobából. Elköszöntem Michael-től, majd vacsora nélkül lefeküdtem aludni, de előtte még gyorsan lezuhanyoztam.

Másnap reggel a Nap simogatására keltem fel, ahogy épp az arcomba sütött. Hirtelen kipattantam az ágyból, majd felhúztam narancssárga csőnadrágom, piros pólóm, amin Bob Marley és Marylin Monroe voltak rajta és lila Converse tornacipőm. Gyorsan megmosakodtam, majd egy alap sminket dobtam az arcomra és végül lementem a konyhába reggelizni. Mikor beértem a konyha ajtaján a féltestvéreim szó szerint kiröhögve néztem rám, majd felpattantak a helyükről és a konyhából nyíló nagy helyiségbe mentek, ahol az étkező volt.
 - Villásreggeli? Mit játszunk mi, Gossip Girl-t? - kérdeztem nevetve, miközben leültem egy szabad helyre. Észre vettem, hogy senki se mosolyodik el a viccemen, majd valahogy magyarázkodni próbáltam.
 - Tudjátok az a sorozat. Gossip Girl? Blair? Serena? New York? A mi utcánkban szokták forgatni. - mosolyodtam el. Majd nem is foglalkozva a többiekkel nekiláttam a reggelimnek. Őszintén megmondva egyáltalán nem ízlett, de kénytelen voltam lenyelni, egyszerűen nem akartam kelteni a feszültséget. Mikor végeztem a reggelivel, úgy döntöttem, hogy ma kicsit bejárom a környéket..

4 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Jó lett a fejezet. kíváncsi vagyok hogyan tovább. Michaelt bírom, de a két elkényeztetett picsát nem. Biztos lesz még velük gond. Hailie aranyosnak tűnik, de az apja nem szimpatikus. Olyan furcsa inkább. Szerintem ez a nagy szeretet csak kényszerből van. Én legalábbis ezt vettem ki belőle. A lányok nagyon bunkók, az ilyen csajoktól megfájdul a fejem. :D Tipikus útszéli kurvák. Nem szeretem az ilyeneket. Remélem nem lesznek annyira köcsögök. Hailie édesanyja miért küldte az apjához?
    Még valami. A párbeszédeket miért írod döntöttel? Csak kíváncsiságból. :D
    siess a következő fejezettel, várom már.
    puszi ^^

    VálaszTörlés
  2. Szia. Nagyon köszönöm a komid. Ennek a sztori szempontjából nekem se szimpatikus a testvérpár. Azt, hogy Hailie miért költözött LA-ba azt a kövi fejezetben fogom leírni, addig nem árulom el, legyen meglepetés. Nem nagy durranás, de ezt meglepinek akartam szánni :D Ezt őszintén én sem tudom, hogy miért írom úgy. Valahogy jött, hogy kipróbáltam, hogy úgy hogy nézze ki és megtetszett, így kissé kítűnik a beszélgetés. :)
    puszi: L

    VálaszTörlés
  3. szia:)
    És mikor hozod a következő fejezetet?
    kíváncsi vagyok arra a meglepetésre :D
    Az a lényeg, hogy neked megfeleljen. Nekem meg nincs bajom vele, gondolom másnak se :D
    a Woodsen lányokról megnéztem a képet amit kiraktál, olyan üsd amíg mozog fejük van.
    És az a nagymenő világsztár, akibe Hailie beleszeret csak nem Ő lesz? Imádom :D
    akkor majd siess a következő fejezettel, már nagyon várom.
    És bocs hogy így vissza jöttem. Remélem nem zavartam.
    puszi ^^

    VálaszTörlés
  4. Szerintem vagy a mai vagy a holnapi éjszaka folyamán már fenn is lesz, legkésőbb holnap már tuti :) 'Üsd míg mozog fej' ez nagyon jó XD :D Hát szerintem nagy titkot nem mondom el vele, mert, ha valaki megnézi a Szereplőket ott látja, hogy csak Eminem-nek maradt meg a normális neve. Szóval, Igen, Igen ő lesz az. :) Soha se zavarsz, hiszen csak örülök ennek, ha valakik kommentálnak :)
    xoxo: L

    VálaszTörlés