2011. július 20., szerda

2. fejezet - Az előkelő party

Meghoztam az újabb fejezetet. A cseréket és 3 véleményt is nagyon köszönöm. Külön megszeretném köszönni Dóó megjegyzéseit. Nagyon jól esnek.

                                                  ***

Felszaladtam a szobámba felkaptam a táskám, majd apától kértem egy kis pénzt. Üzletről üzletre jártam, ruhákat próbálgatta, de nagyon semmi se fogta meg a stílusom, míg a nagy nézegelődésben beültem egy gyorsétterembe, aminek Soode volt a neve. Nagyon jó hangulata és szimpatikus hely volt. Leültem egy asztalhoz, majd percekig csak bámultam a magasban lévő árlistát, hogy mit rendeljek, így végül nagy nehezen rábeszéltem magam egy banános shake-ra. 
 - Hello. Egy banános shake lesz. - mentem oda pulthoz. Majd egy lány szólalt meg a bal oldalamon. 
 - Én nem ajánlom, a banános shake egyszerűen borzalmas, az eper az a nyerő. - mosolygott rám a hosszú szőke hajú lány, majd inkább a noszogatására rendeltem egy epereset és leültünk beszélgetni.
 - Amúgy Hailie Woodsen vagyok. 
 - Elég erős keleti akcentusod van, amúgy én Cheryl Gaddass, de szólíts Cher-nek. - fogtunk meg egymás kezét nagy mosollyal a szánkon. 
 - New York-i vagyok, most költöztem ide. 
 - New York? Bolond vagy? Ott hagytad azt a csodás várost? Imádom. Főleg az Upper East Side-ot. - mondta meglepődötten, de én erre csak nagyot mosolyogtam és beleszürcsöltem a shake-be. 
 - Onnan származol? Ugye csak viccelsz? Ne már. - lepődött meg még jobban, amire csak nevettem egyet. - És miért hagytad ott a várost? 
 - Anyukámmal laktam ott, de neki egy zenész barátja van és sokszor mondta már, hogy LA milyen jó hely meg stb, de rájöttem, hogy nagyon szeretne a pasijával tartani minden féle országokba. Vagyis világot látnak és közös döntésre jutottunk, hogy ide költözöm apámhoz és a feleségéhez, bár én ebbe az egészbe kényszerűségből mentem bele. - mondtam neki, majd jobban kezdtünk megismerkedni. Pár óra csevegés után gondoltam itt az ideje haza felé venni az irányt, majd elköszöntünk egymástól és telefonszámot cseréltünk. Épp mikor egy szűkös utcán haladtam, valaki nekem jött az egyik sarkon. 
 - Héé, nem tudsz vigyázni? - üvöltöttem, majd egy csapat lesifotós rohant utána. Fogalmam se volt miért követik, talán nagy sztár vagy csak valami rosszat tett, de nem is foglalkoztam vele gyorsan haza felé vettem az irányt. Épp mikor léptem be az ajtón valaki a nevemen szólított.
 - Hailie! - szólt az ismeretlen férfi hang, majd hirtelen megfordultam és Michael állt előttem.
 - Szia. Mi újság? Dolgozgatsz? - mosolyogtam rá, miközben a jobb kezemmel a bal kezem könyökét kezdtem el csipkedni.
 - Igen, nehezen. Amúgy apukád keresett.
 - Igen? Akkor jobb lesz, ha megkeresem.
 - mutogattam az ajtó felé, majd elindultam megkeresni az én szeretett apám. Már az egész házat átkutattam amikor végre megtaláltam a fenti nappaliban.
 - Na végre. Michael mondta, hogy kerestél. - szóltam felé, miközben ő épp az ablakon bámult kifelé.
 - Igen. - válaszolt, de rám se nézett.
 - Valami baj van? Rosszat csináltam? - kérdezgettem.
 - Nem, csak ma lesz itt egy fontos parti itt a kertbe és szeretném, ha nem csinálnál semmi butaságot. - vágta zsebre a kezét.
 - Úgy ismersz, mintha én butaságot csinálnék? Inkább ne válaszolj. - mosolyogtam. - És hozhatok valakit?
 - Hát jobb lenne, ha...
 - Oké, köszi. 
- mosolyogtam egy bájosat, majd rohanóra vettem az irányt a szobám felé. Gyorsan Cheryl számát tárcsáztam.
 - Szia, Hailie vagyok. Gyorsra veszem szót, mert sietek készülődni. Szóval ma este egy buli lesz nálunk és szóval van kedved eljönni? Ne is válaszolj, tudom, hogy van. Elküldöm sms-be a címet. Szia. - csaptam le a telefont, majd gyorsan elküttem neki sms-t hol is lakom, majd elmentem megfürdeni és megmosni a hajam. Épp mikor kijöttem a fürdőből egy száll törölközőbe a két kedves testvérem pillantottam meg.
 - Nézzenek oda Hailie kipakolja magát a vendégeknek. - mondta gúnyosan
Emilie.
 - Hogy mit csinálok? Kipakolom magam? Nem, tudod csak én szoktam mosakodni. - vágtam rá, flegmán.
 - És kit hozol magaddal a bálba, a kertész srácot? - mutatott Maggie az ablak felé.
 - Neve is van és képzeljétek nem őt hozom, de nem mintha közötök lenne hozzá.
 - Tudod nekünk kísérőnk egy világsztár lesz.
 - vágták rá gonosz mosollyal megkakaózva.
 - Szegény gyerek és amúgy ki lesz az? - érdeklődtem.
 - Eminem. - vágták rá, majd hátra dobva szőke hajukat kivonultak a szobámból. Micsoda, ő is itt lesz? Már értem ő lesz a fontos emberke a partin, gondoltam magamban. Gyorsan átválogattam a ruhatáram, majd 2 dolog közül is választanom kellett volna, de egy külső ember segítségét kértem. Épp az ablakom alatt munkálgatott valamit Michael, amikor én szóltam neki, hogy segítenie kéne, majd ő gyorsan szaladt is felfelé.
 - Na végre. Segítened kell. Melyiket vegyem fel? A rózsaszín pánt nélküli egybe részest, vagy a fekete pántos hosszút? - mutogattam neki a ruhákat.
 - Ezért kellettem? - húzta a száját.
 - Mivel te férfiból vagy ezért kell a véleményed. - mosolyogtam.
 - Akkor a rózsaszínt. - majd egy kis szünetet tartva folytatta. - Randira mész? - érdeklődött, féltékenyen.
 - Nem, csak tudod lesz ez a parti itt és apám szerint nem tudok normálisan viselkedni és most megmutatom neki és a családocskájának, hogy engem Hailie Woodsen-t kemény fából faragták. - vágtam le a fekete ruhám, amire ő csak mosolygott. - Te is megjelensz?
 - Felszolgálás annak számít? - vakarta meg a tarkóját.
 - Annak, hát. - majd kiment a szobámból és én végre felöltözhettem. Felvettem a ruhám, majd egy alap sminket dobtam az arcomra.
 - Hailie! Látogatója érkezett. - kiabált valaki felfelé. Majd felvettem a rózsaszín Converse tornacipőm és leszaladtam.
 - Cheryl. - öleltem meg. - Nagyon szép vagy. - ő egy virág mintás egybe részes ruhába volt, és egy narancssárga magassarkúban. Felszaladtunk a szobámba, mert úgy gondoltuk jobb lesz akkor lemerészkedni, amikor már mindenki megérkezett. Kb. 1 óra telhetett el amikor már hatalmas nagy zsibongás volt, majd végül mi is lefelé vettük az irányt. Épp mikor a lépcsőn jöttünk lefele megpillantottam Michael-t.
 - Michael! Michael! - fordult meg, miközben oda rohantam hozzá. - Had mutassam be az új barátnőm, Cheryl Gaddass-t. Cheryl Michael, Michael Cheryl. - majd üdvözölték egymást, majd én kettesbe hagyva őket kifelé vettem az irányt. Körül néztem, majd megláttam, hogy Emilie és Maggie nagyon rámásztak Eminem-re, amit látni, hogy ő végképp sem viszonoz. Elindultam a gyümölcspult felé, majd kortyolgattam az üdítőm, amikor hirtelen levertem a tálat, ami persze tele volt gyümölcs lével.
 - Basszus. - mondtam hangosan, amire persze az egész tömeg felém nézett. - Mi van? Nem láttam még szerencsétlen embert? - kérdeztem mogorván és bunkón az egész tömegtől, de persze senki se segített volna véletlenül se. Mikor próbáltam valahogy össze szedni az üvegszilánkokat, valaki megszólalt mögöttem.
 - Segítsek? - kérdezte az ismeretlen.
 - Nem kell, kösz. - vágtam rá, miközben megfordultam és két gyönyörű szemmel találkoztam. Tekintetében elvesztem, gyönyörű szép kék szemei megbabonáztak, csak néztem rá percekig, amikor végre az arcára is szempillantást vettem. Teljesen leblokkoltam, amikor észleltem, hogy Eminem az. 

2 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Nagyon jó lett a fejezet. Cheryléké az a gyorsétterem? Bírom a lányt. A két ribit viszont még mindig nem, mondjuk most nem voltak annyira bunkók, inkább felvágósak. Michaelt is egyre jobban kedvelem. Csak az a rossz hogy az a két hidrogénezett fejű piszkálják. Attól függetlenül hogy Ő ott dolgozik nem kell lenézni, meg piszkálni. Nagyon nem bírom azt a két lányt. Lesz még velük sok gond úgy érzem. Valamiért én Haailie apukáját sem bírom. Olyan érdekes jelenség. Ki volt az, aki nekiment?
    Eminemet pedig imádom. Rendes hogy segíteni akart neki. És ez itt a végén. Csak nem szerelem született? :D
    Siess a következő fejezettel, várom már.
    puszi ^^

    VálaszTörlés
  2. Igen, igen. Azt, hogy az övüké nem akartam még1x leírni, mert benn a Szereplőknél. Szerintem nem is fogod őket nagyon bírni később se, nekünk ez lesz a szerepük a 'nagyképű nővérek'. Hailie apja hát ő keveset fog szerepelni, de tudod mint szokott lenne a hasonló filmekbe, majd az új felesége és az új gyerekei párját fogja fogni mindenbe. Szerelem még teljesen nem, inkább csak megbabonázta a Hailiet a gyönyörű kék szemeivel. Hamarosan érkezik.
    xoxo: L.

    VálaszTörlés