2011. szeptember 9., péntek

19. fejezet - Szalagavató

Megérkeztem az új fejezettel. Jó olvasgatást és sok véleményt várok. És bocs, hogy rövid a fejezet, de nem akartam túl dramatizálni és hamarosan már a végéhez érkezek..
Laiiiiiniiieee

                                               ***


A tömegben épp az osztályfőnök úr állt, aki nem igazi fegyvert fogott a kezében, hanem ilyen játék fegyvert féleséget.
 - Már azt hittem, hogy valami baj történt. - szólt egy lány a tömegből hangosan.
 - Semmi nem történt kedves vendégek és végzős diákok, csak szeretnék egy kis csöndet. - mire befejezte az igazgató elkezdte a mikrofonba mondani beszédét. Majdnem fél órán keresztül beszélt és csak beszélt, mire végre befejezte mondanivalóját és végre végérvényesen felrakták ránk a végzősöknek járó szalagokat. Utoljára még egyszer végig mentünk a termeken, majd utána kezdődött a buli féleség. Már nagyban mindenki táncolt, amikor már én és Eminem is megérkeztünk már átöltözve bulis ruhába. Mikor beléptünk a tornaterembe, mögöttünk Esmée, Eleanor és Cheryl volt akkor szinte az egész tömeg ránk nézett furcsa szemmel.
 - Mi van már? Mit kell nézni? - lépett ki Cheryl mögülem.
 - Hagyjad! - néztem Cheryl-re. - Ők már csak ilyenek. - majd megfogtam Marshall kezét és szépen a tánc parkettre vettük az irányt. Már javába táncoltunk persze az összes szem ránk szegeződött, amikor Eminem szólt hozzám.
 - Elmegyek hozok valami italt. - mutatott a pult felé, mire bólintottam egyet. Megálltam a parkett közepén amikor valaki a jobb vállam piszkálta meg. Megfordultam, majd egy ismerős arc köszönt vissza.
 - Szia! - szólt Morgan, mire furcsán néztem rá egyet. - Hogy vagy? Tudják már, hogy Eminem csaja vagy?
 - Te voltál? Te szemét állat. - kezdtem el veregetni a vállát. - Miért kellett elárulnod? - fogta le a kezem.
 - Miért ne? Nézni, hogy szíved választottja egy másik sráccal van szerinted milyen érzés? - engedett el..
 - Tetszem neked? - néztem rá furcsán. - És az jobb látvány, hogy szíved választottja élete így már nem a régi? Mindenki megnéz a folyóson csak, mert a barátom egy világsztár. Szerinted ez milyen érzés ezek után?
 - Talán gondolkozni kéne, hogy kivel állsz össze. - tette karba a kezét.
 - Ohh, ez alatt azt érted, hogy veled kéne járnom Eminem helyett? Ne viccelj, én nem azért vagyok, mert híres ember, akkor is szeretném, ha egy átlagos hétköznapi fiatal férfi lenne. - mosolyogtam rá flegmán, majd ránéztem és szépen elmentem a helyszívről. Marshall még mindig ott állt a pultnál persze kapucniban, amikor szépen a kezénél fogva kihúztam a tömegből és megcsókoltam.
 - Ezt miért kaptam? - értetlenkedett.
 - Mert szeretlek. - öleltem meg, mire sóhajtottam egyet és a szemeim hatalmas nagy tágasra nyíltak, úgyis a távolban épp Cheryl és Morgan nagy vitában voltak. Gyorsan oda rohantam hozzájuk.
 - Itt mi történt? - kérdeztem értetlenkedve.
 - Épp próbálja elszúrni az estéteket. - mutatott rám és Marshall-ra, Cher.
 - Miért? - kérdeztem, majd Morgan egyik percről a másikra a DJ pulthoz szaladt, ahol a mikrofon volt.
 - Emberek! Egy kis figyelmet kérnék! - majd az összes szem rá szegeződött. - Először is gratulálok a szervezőknek, remek estét hoztak össze. A végzősöknek gratulálok, sok sikert a vizsgákhoz, de egy tanulót külön megemlítenék. Tudjátok először amikor találkoztam vele az a szobám ajtaja előtt volt, épp a fürdőt kereste. Egyből bele szerettem, egyből elrabolta a szívem. Nem tudom lenne-e nála esélyem, de azt tudom, hogy ő már foglalt, amit sajnálok, hiszen a lány neve Hailie Woodsen. - majd mindenki rám nézett. - Hailie, csak annyit akarok mondani, hogy sajnálom, hogy beléd szerettem, de nem tudok kihabarodni belőled. - majd leugorva a DJ pult mögül felém igyekezett. Nem tudtam mit tegyek, mit csináljak. Hirtelen megfogta az arcom és próbált megcsókolni.
 - Csak századszorra mondom el neked, én foglalt vagyok, akit szeretek. - löktem el magamtól.
 - És ki a szerencsés? - majd mosolyogtam egyet és Marshall mutattam.
 - Nem érdekel ki mit mond. Nem érdekel ezentúl ki néz meg minket, de igen bemerem vallani már hivatalosan is, hogy Eminem barátnője vagyok és elmondom az egész iskola előtt, hogy terhes vagyok..

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hű, nagyon jó lett a fejezet. Sikerült megijesztened is, azt hittem igazi az a fegyver. :D
    Morgan elég érdekes volt... De ezek szerint Hailie tényleg kimondta az egész suli előtt hogy terhes? Durva.
    Komolyan pár fejezet van csak vissza? Kár.
    Siess a következővel.
    puszi ^^

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Hát igen. Igen, igen már egyszerűen nem tudok mit kitalálni mi legyen, így gondoltam szépen lezárom pár fejezet múlva.
    Rendben :)
    puszi :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Csak most találtam a történetedre de nagyon el nyerte a tetszésemet, húú nagyon jól írsz s igazán egyedi a törid. Wáóó nagyon tetszik alig várom hogy jöjjön a következő és meg tudhassam hogy mi lesz a a be jelentés után. Siess a kövivel puszi (L)Mano(L)

    VálaszTörlés
  4. Szia. Örülök, hogy tetszik :) és a hétvégén érkezik is :)

    VálaszTörlés