2011. szeptember 22., csütörtök

21. fejezet - Baby girl

Sziasztok! Ez most mondott itt utolsó előttiként vagyis igen, ez a fejezet és még 1 és kész vége. Ennyi volt. Következő részben még egy kicsit a jelenben leszünk, de utána jó pár évet ugrani fogok majd, de többet nem akarok róla mondani. Jó olvasgatást.
Lainie



                                        ***

Eminem-et testőrei már szó szerint lefogták, ugyan úgy apámat is, aki persze próbált kiszabadulni.
 - Elég legyen már. - kiáltottam fel. - Nem értem, ti miért jöttetek ide? Megkértelek titeket, hogy ne gyertek el. - néztem apámra és a persze a nagyképű családjára.
 - A lányom vagy! Muszáj volt látnom életed egyik fontos pillanatát. - nézett rám csalódottan, majd felém közeledett, mire én hirtelen Eminem mellé léptem és megfogtam a kezét.
 - Igen fontos pillanat, de én azt szeretném, ha olyan emberek látnák akiket én szeretek és ti nem tartoztok ebbe a körbe. - néztem a padlót, majd apám újra közeledett felénk.
 - Remélem jól megfontoltad kivel szeretnéd leélni az életed. - nézett rám, mire én bólogattam egyet és Eminem-re néztem. - Egy drogossal, gratulálok. - szólt, majd ő és a kis családja kifelé mentek.
 - Csak volt drogos és, hogy megnyugtassalak sokkal jobb ember, mint te. Ő nem hagyja el a saját gyerekét, ahogyan azt te tetted. - szóltam utána, mire ők rezzenés nélkül ki mentek.
 - Haza akarok menni. - fordultam Eminem-hez, majd végre haza vettük az irányt.


9 hónap múlva (október közepe)
Életem legfontosabb dolgain vagyok túl. Lettem az érettségit, elballagtam a középiskolából, de hamarosan megszületik az első gyermekem. Fiatal vagyok, de úgy érzem felelősség teljes vagyok a családalapításra. Anyukám, most már férje Dr Dre, legjobb barátnőm Cheryl és most már az én férjem is, Marshall Mathers mindenben segít amiben csak lehet.

Most jelenleg épp Cher és szülei lakásán vagyunk és baba-mama magazinokat nézegetünk.
 - Nekem ebből elegem van. Milyen hülyeségeket írnak már benne. - dőltem hátra a fotelben, mire hirtelen hatalmas fájás jött a hasamba. - Ááááááá. Nagyon görcsölök. - fogtam a hasam, mire olyan érzésem volt, mint aki véletlen bepisilt. - Elfolyt a magzatvizem. - néztem Cheryl-re aggódoan, mire ő gyorsan tárcsázta a mentőket. Mindent elmondott nekik, majd engem próbált nyugtatni.
 - Mindjárt itt lesznek, csak vegyél mély levegőt. - kapálozott a kezével, de ő szerintem nagyon pánikban volt, mint én. Mentősök tényleg hamar kiérkeztek, gyorsan rátettek a hordágyra majd sietősen a kórházba mentünk.

/Eminem szemszög/
 - És csapó. - szólt hangosan a rendező, ugyanis a legújabb video klippemet forgatjuk, amikor hirtelen a telefonom csörrent meg.
 - Alex ne vedd fel. - szóltam a az egyik munkatársamnak, amikor a telefonomra pillantott.
 - Szerintem jobb lenne, ha felvennéd, mert Hailie barátnője az. - nyújtotta felém a telefont, mire én hirtelen oda futottam.
 - Igen? - szóltam bele.
 - Gyere gyorsan a kórházba. Hailie-nek megindult a szülés. - meg se vártam az elköszönését vagy akármit hirtelen felkaptam a kabátom, majd indulni kezdtem.
 - Héé, hová mész? - szóltak utánam többen is.
 - A feleségemnek beindult a szülése. - fordultam meg.
 - És mi lesz a forgatással? - szólt a rendező.
 - Először a család, aztán a karrier. - néztem rá, majd rohanóra vettem a tempóm. Gyorsan beindítottam a kocsit és a kórházba siettem.

Kórházba érve csak a folyóson Cheryl-t pillantottam meg.
 - Hol van? Bemehetek hozzá? - siettem oda.
 - Nem, de hamarosan már azt is megtudod milyen nemű lesz. - nézett rám mosolyogva, mire ő leült egy székre és én közvetlenül mellé.
 - Szóltál a szüleinek? - kérdeztem tőle.
 - Anyukájának igen, meg Dre-nek is. Nem sokára meg is érkeznek szerintem. - és épp, hogy kimondta már meg is érkezett Hailie anyukája és az én barátom, Dre.

Már vagy egy órája is várhatunk, amikor végre egy ápoló nő kezébe egy kisbabával és az orvos jött ki. Az arcukon két fajta arcvonást lehetett látni, a sajnálat és az öröm, mind a kettő meg volt.
 - Gratulálok kislány lett. - nyújtotta át a kis csöppséget az ápoló, mire én könnyen átvettem és gyönyörű szép kék szemeiben néztem és hatalmasat vigyorogtam, mire az ő arcán is hatalmas nagy mosoly jelent meg. Apró kezei voltak, mindene apró volt, de nagyon édes.
 - Mr. Mathers! - szólt az orvos, mire felkaptam a fejem. - Rossz hírt kell közölnöm önnel. - nézett lefele szomorúsággal az arcán. - A felesége..belehalt a szülésbe..

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Az elején úgy gondoltam hogy rohadt jó a fejezet, de a végén már csökkent a lelkesedés. Mi volt ez? Nem teheted ezt. Miért halt bele? Biztos ez?
    Tényleg könyörtelen vagy. :)
    Olvasnám tovább, szóval hamar hozd a következő fejezetet. Kár hogy az lesz az utolsó.
    De itt ez a végén... nem is tudom mit lehetne ide írni.
    Siess!

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Nem árulok el nagy titkot szerintem, de igen biztos. Hailie tényleg meghalt :( (R.I.P. még ha egy kitalált karakter akkor is sajnálom, nekem ő volt a kedvencem meg hát róla szól minden)
    Rendben hamarosan fenn is lesz.
    puszi
    Lainie

    VálaszTörlés