2011. szeptember 26., hétfő

22. fejezet - I Miss You, Hailie Woodsen

Sziasztok. Itt az újabb fejezet és hoztam egy jó hírt. Nem ez az utolsó rész, lesz még egy darab. Most ebben a részben benne lesz minden temetés stbstb. és a következő részben pedig a jelent mutatom be tehát amikor Hailie Jade már tinédzser. Jah és Hailie nagyobb korában hogyan néz ki, az a Persons menüpontban már látható is. Ha valaki kíváncsi rá, hogy ki a lány valójában is elárulom sokat gondolkoztam rajta ki játssza őt, míg a megfelelő döntésre jutottam: Eminem igazi lánya. Igen, igen ő tényleg valójában is Eminem lánya és valójában is Hailie Jade Mathers a neve. Gondolom sokaknak nem esik le miért beszélek újra Hailie-ről, de ez a fejezetben kiderül.
Jó olvasgatást.
Lainie



                                          ***

Amit meghallottam az orvos szavait, a szívembe hatalmas nagy fájdalom tört bele. Úgy éreztem, mintha egy olyan fontos belső szervem veszíteném el ami nélkül nem bírok élni. Csak néztem ki ott állva a fejemből, mire Cheryl nagy segítségül leültetett a közelben lévő padra. Csak bámultam magam elé, mint egy nem normális. Nem bírtam felfogni az orvos szavait, egyszerűen nem jutott el a tudatomig. Csak néztem, miközben a saját gyermekem a kezemben volt és az ápolónő hamar kivette a kezemből és elvitte, majd az orvossal együtt távoztak. Rezzenés nélkül ültem és néztem, amikor megcsörrent a telefonom. Nagy erőfeszítéssel fölvettem, majd az új videó klipem producere volt az.
 - Marshall, hol a fenében vagy már? 2 hét múlva debütálnia kell a klipnek és sehol se vagyunk a forgatásokban. - szólt idegesen és kicsit feszülten is.
 - A feleségem.. - kezdtem beszédem, majd hamar elcsuklott a hangom. Másodpercekig nem válaszolt és én sem, amikor hirtelen Cheryl kivette a telefonom a kezeim közül.
 - Kit érdekel a buta videoklip? Hailie meghalt, itt hagyott minket és magát csak egy videoklip érdekli? Marshall elvesztette a gyermeke anyját és egyben a feleségét is, magának hogyan esne, ha ilyen állapotban arra késztetném, hogy csináljunk videoklipet? - emelte fel a hangját, amin minden feszültség és düh kijött. Nem hallottam a telefon végében mit mondtak, de Cheryl hamar lecsapta a telefont.
 - Ez nálam lesz. - mutatott a telefonomra. - Nem akarom, hogy bárki zavarjon minket. - megnyugvóan bólintottam egyet rá, mire ő indulásra készült.
 - Cheryl! - szóltam, majd hirtelen megfordult. - Végleg itt hagyott minket. - néztem magam elé, miközben egy könny csepp csordult ki a szememből, végig az arcomon. Rám nézett, majd mellém és ült szorosan megölelt.
 - Minden rendben lesz. - mondta halkan, mire én csóváltam a fejem.
 - Nem, nem lesz. Hailie végleg elment és engem egyedül hagyott a közös gyerekünkkel. - mondtam, mire Cheryl szorosabban átölelt, de mondani semmit sem tudott. Hirtelen az orvos és az ápolónő bukkant fel újra.
 - El kell dönteni mi legyen a kislány neve. - vágtak egyből a témára, mire habozás nélkül rávágtam.
 - Hailie! - néztem először az orvosra, majd Cheryl-re. - Hailie Jade Woodsen-Mathers!
 - Rendben. - bólintott a doki, majd sietősen távoztak is.

/Cheryl szemszög/
Miután az orvos elment, mi még nem mentünk el a kórházból vagyis Marshall nem akart. Gyorsan elmentem az automatába egy kis kávéért, majd mikor visszaérkeztem Eminem még mindig ugyan abba a pozícióban megdermedtem ült ott. Nem nézett se jobb, se balra, mintha megfagyott volna. Tiszta sápadt és összetört kinézete volt. Nekem is rettentően hiányzott a legjobb barátnőm, de legalább nekem erősnek kell lennem.
 - Jól vagy? - ültem le mellé, majd oda nyújtottam felé a pohár kávét.
 - Nem. - szürcsölgetett bele, majd hirtelen felindulásból a poharat a velük szembe lévő falhoz vágta. A pohárban lévő kávé mindenfele folyt, de ő nem törődött vele. Felkelt, majd nem messze tőlük lévő kis asztalkát felborította idegességében.
 - Marshall! - rohantam oda hozzá. - Nyugodj le! - kerestem tekintetét, de ő más fele forgatta a fejét. - Tudom, hogy nehéz és nekem is nagyon fájdalmas, de gondolj az új szülött gyerekedre, Hailie-re. - nem szólt semmit, rám sem nézett csak a falhoz borult háttal, szépen végig csúszott rajta és leült a földre.

/3 nap múlva/Cheryl/
Ma este lesz a legjobb barátnőm temetése. Hailie Jade már otthon fekszik kicsi ágyában talán és Eminem közeli barátja vigyázz rá. Fájdalmas nap ez a mai.
 - Szia! - köszöntem Marshall-nak pontban a temető előtt, mire ő csak egy erőltetett mosolyt dobott vissza.Tudom nehéz neki, hiszen elvesztette az egyetlen igaz szerelmét és én próbálom mindenben segíteni. Ott álltam a bejáratnál, miközben láttad, hogy a sok ismerős és ismeretlen halad befelé. Nagy sóhajjal, de én is bementem a helyszínre.

Kis idő után a férfi elkezdte mondani beszélőjét, majd rövidre fogva a szót végzett is.
 - Én még szeretnék szólni pár szót. - mászott ki a tömegből Eminem. - Sok barátnőm volt, sőt temérdek, de ő különleges volt. Nekem ő jelentette a mindent. Egy lány akit teljes szívemből szerettem és ő is engem. Elfogadott a hibáimmal, elfogadta ha épp rossz kedvű voltam. Mindenhogyan szeretett és én is őt. - majd Marshall egy szál vörös rozsát rakott a sírra. A nyakában volt az a nyaklánc, amit még egykor Hailie adott neki. - Nekem csak ez maradt tőle. - puszilta meg a nyakláncot - És persze a kislányunk..

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez nagyon szomorú volt :(
    Annyira sajnálom, hogy meghalt. nagy kegyetlenség volt tőled, hogy ennyi fájdalom után sem élhettek együtt békésen, de ennek mégis így kellett lennie. Örülök hogy lesz még egy fejezet, kíváncsi vagyok rá. Kb mikor hozod?
    Nagyon szép Eminem lánya. Habár szerintem egyáltalán nem hasonlítanak. :)
    Siess a következővel.
    puszi ^^

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Még a héten fenn lesz, remélem legalábbis próbálom megcsinálni, mert vasárnap semmi tanulni valóm nincs, így tudok olyankor majd írni meg persze a szombat is :)
    Őszintén, szerintem se XDD úgy látszik az igazi anyja géneit örökölte :D
    puszi :)

    VálaszTörlés