2011. augusztus 8., hétfő

10. fejezet - Se veled, se nélküled

Sziasztok. Meghoztam az újabb fejezetet. Oldalt a Megan Fox and Eminem new menüpontban legfrissebb infókat hozom róluk. Eminem és Megan Fox life story menüpont pedig még nincs kész. Előre láthatólag holnap éjszaka Eminem életét, utána Megan életét írom le. És utána vagyis 2 nap múlva elvileg jön az újabb fejezet.
Jó olvasgatást.
L


                                                 ***

(Eminem szemszög)
Gyorsan a kórházba vettem az irányt, ahol Cheryl-be botlottam. 
 - Merre van? - néztem körül. 

 - Los Angeles-be. 
 - Hogy hol? - kérdeztem tőle. Balesetet szenvedett akkor, hogy lehet már is Los Angeles-ben? tettem fel magamnak a kérdést.
 - Vagyis úton van. Megvizsgálták és hatalmas nagy szerencséje van. Jól van semmi baja, de az apja elvitte haza.
 - Akkor mi is menjünk. - majd Cheryl-el detroiti lakásomra, majd LA-ba vettük az irányt.

(Hailie szemszög)
Mindenem sajog, mindenem fáj. Hol vagyok? Keltem fel egy terepjáró autó hátsó részén.
 - Apa?
 - Hailie, hogy vagy? 
 - Hova megyünk? Egyáltalán mi történt? Hol vagyok? - fogtam a fejem.
 - Elütött egy autó, de jól vagy. Szerencsés vagy és nemsokára otthon. 
 - Cheryl?
 - Talán épp Eminemmel tart ide fele. - Eminemmel? Mivan? Miért pont vele? kérdeztem magamban, de ez most a legkevésbé sem érdekelt. Mikor hazaértünk a kertben Michael-be ütköztem.
 - Szia. - köszönt.
 - Téged is látni végre? Milyen volt Detroit?
 - Jó. - vágtam rá, majd egy kis mosolyt is hozzá csaltam.  Felszaladtam a szobámba és ledöltem az ágyamra.
Fogalmam sincs mennyit aludhattam, de Eminem hangjára keltem fel.
 - Hailie! Beszélhetnénk?
 - Marshall?
 - Igen.
 - Nem akarok, kérlek menj el. - mondtam neki úgy, hogy még ki se nyitottam az ajtót. Nem noszogatott tovább hamar elment. Csendesen ültem az ágyamon és gondolkoztam a kapcsolatunkon. "Hihetetlenül szeretem, de, ha vele vagyok az van bennem, hogy köztünk nem működne. Ha nincs mellettem akkor meg csak azon aggódom milyen butaságot csinálhat. Hiányzik, minden bajom van nélküle." gondoltam magamban, amikor hirtelen Cher rontott be a szobámba.
 - Azért van az ajtó, hogy kopogjunk.
 - Nem érdekel, öltözz át és megyünk kikapcsolódni.
 - Eminemmel jöttél Detroit-ból?
 - Igen, de öltözz.
 - Mondott valamit?
 - Szerinted mondana nekem valamit? Nem, na öltözz. - majd nagy nehezen rávedtem magam és átöltöztem. Kifelé tartottunk a lakásból amikor Maggie és Emilie szólt nekem.
 - Hai!
 - Segítsek a nevem kiejtésében? Nem Hai, nem Lie. Semmi becézgetés, egyszerűen csak Hailie.
 -
Hova mentek? - kérdezte, Emilie.
 - Nem mindegy az?
 - Ugye nem Eminemmel mész randira? - hirtelen mikor meghalottam az Eminem szót, egyből egy könny csepp csordult le végig az arcomon.
 - Nézzenek oda. Hailie sír Eminem miatt. - mondta Maggie, miközben egy gonosz boszorkányos kacajt is hozzá tett.
 - Nekem legalább valaki fontos. - töröltem le a könnyeim. - De ti? Egoista, elkényeztetett libák vagyok, akiket csak saját maguk, a saját külsejük érdekel. Szánalmasak vagytok. - majd kirohantam a lakásból és Cher egyből jött utánam.
 - Elegem van egész családomból. Menjünk bulizni vagy akármi csak kicsit kapcsolódjunk ki. - Cher jól ismerte Los Angeles-t. Én már több hete itt élek, de még is alig tudok valamikor haza jutni, mert eltévedek.
Sok sétálás után bementünk egy Racksass nevű bárba. Leültünk a pulthoz, majd egy kis pohár vodkát rendeltünk.
 - Úristen, menjünk innen. - állt fel, Cher.
 - Miért?
 - Csak menjünk innen.
 - Mond el miért. Addig nem megyek ki. - majd szemével jelezve merre nézzek mutatta, hogy Eminem ül ott a pult másik végén.
 - Jézusom. Csont részeg. - majd oda siettem hozzá, amikor épp még egy kis pohár vodkát próbált lehúzni, amikor kivettem a kezéből.
 - Elég részeg vagy már, ez nem kell.
 - Jé, te is itt vagy? Jó látni. - fogta meg a derekam.
 - Jól van, gyere hazaviszlek.  - próbáltam felemelni.
 - Jól elbulizom, nem akarok haza menni és másnap felkelni és rádöbbenni, hogy elcseszett ember vagyok. - mondta miközben felállt és próbált kifelé haladni. - Egy rakás szar vagyok. - rúgta fel az egyik asztalt. - Hiába néz engem mindenki nap, mint nap. Hiába követnek paparazzók. Nekem ő kell. Elhagytam, elhagyott, nem beszél velem. - majd fogott egy poharat és a falnak vágta. Pohár a szilánkjai pedig minden fele repültek.
 - Na gyere, megyünk haza fele. - majd fogtunk egy taxit és Eminem lakására vettük az irányt. Cheryl-el nagy nehezen bejutottunk a lakásba Eminem kulcsai segítségével és felvittük a szobájába.
 - Köszi a segítséget. - mondtam, Cher-nek, majd ő haza felé vette az irányt, míg vigyáztam Eminem-re.
 - Szeretlek. - mondta, miközben próbáltam átöltöztetni.
 - Részeg vagy.
 - Nem vagyok, ne hazudozz össze-vissza. 
 - Bűzlesz az alkohol szagtól. - vettem le róla a pólót, amikor ő megfogta az állam és megcsókolt..  

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó lett. De pont itt abbahagyni :P
    Nemér. Siess majd a következővel.
    Szegény Marshall. Jól berúgott. De remélem most már kibékülnek, és semmi zűr nem lesz.
    Hailie szépen megúszta. Szerencséje volt.
    A két libát még mindig utálom, dögöljenek meg ott ahol vannak :D
    Akkor majd siess a következővel.
    puszi ^^

    VálaszTörlés
  2. remélhetőleg holnaputáni éjszaka, azaz csütörtökön fenn is lesz :)
    És köszönöm szépen :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Lainie!
    Imádom a történeted, a vége az szuper volt! Alig várom a következő részt! *-* Izgisen hagytad abba, mondhatom! :DDD
    Puszi: L.A

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett az új dizi :D

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen, most végre már nekem is tetszik :)

    VálaszTörlés