2011. augusztus 10., szerda

11. fejezet - RishaLee

Hát sziasztok, újra. Úgy volt, hogy csak holnap hozom a következő fejezetet, de tegnap végeztem Eminem és Megan Fox életével is, szóval gondoltam ma már hozom is. Ya és új dizájn van, kicsit besötétült minden, de nekem most kivételesen nagyon tetszik. És bővítettem a Persons/Szereplők listát. Dóónak és Loxxának nagyon köszönöm a komikat. <3 Következő fejezet pedig holnap várható.
Jó olvasgatást.
L


                                                    ***

Hirtelen csókjait éreztem ajkamon. Hirtelen észbe kaptam, hogy ugye még mindig részeg és nem önszántából csinálja.
 - Még mindig részeg vagy. - néztem rá. 
 - Nem, nem vagyok. Hazudtam. - nézett, mire én leültem mellé az ágyra. 
 - Hiszen bűzlesz a pia szagtól. 
 - Van egy haverom, aki alkoholistáknak csinál parfümöt, aminek olyan szaga van, mint ha részeg lennél. Állítólag segít a leszokásban és tőle szereztem. - nézett rám kék szemeivel. 
 - Mivel szépen átvágtál. Eljátszottad, hogy részeg vagy. Rugdostál, törtél-zúztál azt hiszem én megyek is. - majd felálltam az ágyról és próbáltam volna kifele haladni amikor visszahúzott magához. Leheletét éreztem, hallottam ahogyan a levegőt veszi, arcunk olyan közel volt egymáshoz. Majd nem foglalkozva semmivel megcsókoltam. Lehúztam a felsőm, majd kikapcsoltam melltartóm és valamerre eldobtam. Majd egymást élveztük egy darabig. 

Másnap reggel arra keltem, hogy valaki szó szerint beleugrott az ágyba. 
 - Jó reggelt! - nézett rá, Eminem. Én csak bólogattam jelezve, hogy neked is. - Akkor most már szent a béke? - nézett azokkal a leírhatatlanul gyönyörű, csábító szemeivel. 
 - Nem hagysz el többet? - kérdeztem tőle. 
 - Ha te se, akkor nem. - vigyorogtam egyet, majd elmentem megmosakodni és felöltözni. 
 - Ideje haza indulnom. - fájdalmasan búcsút vettem tőle, majd haza felé vettem az irányt. 

Otthon apa és Skylar várt már a nappaliban. 
 - Hol voltál egész éjszaka? - kérdeztek kicsit feszülten.
 - Nyugi, csak Cheryl-nél aludtam. - úgy gondoltam talán jobb nem azt mondani, hogy 'héé apa az egyik ügyfelednél aludtam, akibe fülig szerelmes vagyok.'
 - Jól van. - kezdtek megnyugodni. - New York-ban ugye divattervezőnek tanultál? - fogalmam sincs miért kérdezi apa, de csak bólogattam.
 - Remek. Szeptember 1.-jétől kezdheted itt a 4. évet. - vágta rá, Skylar. Hogy mi van? Itt? Először ellenkezni akartam, de belegondoltam, hogy talán most már nincs miért vissza mennem New York-ba, jobb lesz itt nekem Los Angeles-ben. 
 - Melyik suliba fogok járni? 
 - RishaLee-be. Végzős diák leszel, leteszed a vizsgákat, érettségiket és szabad vagy. 
 - Igen, csak a divattervező 5 éves, szóval 2 év. - mondtam, majd a szobám felé vettem az irányt. Leültem az ágyra és rádöbbentem, hogy 2 hét múlva iskola. Remek. Nem tudom hogyan fogok tudni beilleszkedni, egy dologban voltam biztos, hogy újabb barátságokat szeretnék kötni, így elhatároztam, hogy nem fogom elárulni, hogy kinek vagyok a barátnője. Felhívtam Cheryl-t, majd elújságoltam neki a hírt, ő persze nem abba a suliba fog járni. Remek, senkit se fogok ismerni. Miután beszéltünk pár perc múlva Eminem hívott. 
 - Szia. - örültem meg neki. 
 - Szia. Mi újság? Mi volt otthon? 
 - Semmi különös. Szeptembertől újra suliba fogok járni. 
 - Igen? és hova?
 - A RishaLee-be, divattervező szakot tanultam még New York-ba, szóval itt meg folytatom. Majd tervezek neked fellépő ruhát. - mosolyodtam el. 
 - Azokon nincs mit tervezni. - vágta rá nevetne.

Teltek múltak a napok. Olyan hirtelen szaladt el ez a két hét, mintha pislogtam volna egyet. Eminem-el most jelenleg a legjobb a kapcsolatunk. Szeretem őt és azt hiszem kijelenhetem, hogy ő is szeret. Holnap iskola, Cheryl nélkül és én leszek az új lány. Azt tudom, hogy nem szeretném elmondani, hogy ki is az én szerelmem és azt se szeretném, ha megtudná, hogy titkolom az iskolába. Szeretném, ha nem csak azért bírnának, mert egy híresség barátnője vagyok, hanem magam miatt. Mindegy ezen nem is gondolkozom tovább azt hiszem itt az ideje, hogy egy jót aludjak és holnap induljak az iskolába.

Másnap reggel a telefonom csörgésére ébredtem. Hamar, de még is álmosan kiugrottam az ágyamból. Lementem reggelizni, majd megmosakodtam és felöltöztem. Végül felhúztam a cipőm felkaptam a táskám és indultam a suliba. Mivel kb. 2 utcára volt innen, így gyalog is simán eltudtam magam hurcolni.

Mikor odaértem a sulihoz nagy levegőt véve befelé vettem az irányt. Nagyából már tudtam mi merre van, mert pár nappal ezelőtt bekellet jönni az órarendért, könyvekért és a többi felesleges dologért. Sietősen kezdtem keresni a szekrényem, amikor véletlen neki mentem egy lánynak, akinek épp kávé volt a kezében és leöntötte magát.
 - Nagyon sajnálom. - kezdtem mentegetőzni.
 - Ez egy Gucci felső volt, te barom. Istenem mekkora hülyék vannak. - vágta rá a szőke hajú lány, majd a sötét hajú barátnőjével sietősen távoztak. Remek, azt hiszen már két ellenségem is van. Megláttam a szekrényem, majd sietősen odaszaladtam, amikor egy lány szólt mögülem.
 - Ne törődj velük. Mindig ilyenek. - szól az ismeretlen, majd oda fordultam hozzá. Barna hajú, sötétebb bőrű fiatal lány volt.
 - Ők a suli nagymenői? - húztam a szám, amire ő csak bólogatott. - Hailie Woodsen vagyok. - nyújtottam a kezem.
 - Eleanor Kadel, de csak Ele. - vágta rá.
 - Milyen szép neved van.- mosolyogtam.
 - Új lány vagy? 
 - A legújabb. New York-ból költöztem ide kb. másfél hónapja. - kezdtünk beszélgetni, amikor egy lány szaladt ide Eleanor-hoz.
 - Ele! - ordította egy vadasabban öltöző lány, majd felénk tartott. - Szia. Ki ez a lány? - mutatott rám.
 - Ő itt Hailie. Hailie Woodsen ő itt Esmée Quade. Esmée ő itt Hailie. - mutatott be minket egymásnak. Szimpatikus lány volt mind a kettő, remélem jó barátságba leszek velük.
 - Nekem mennem kell. Órám lesz, majd még beszélünk. Sziasztok. - köszöntem el tőlük, amikor sietősen órára vettem az irányt. A nap hamar elment, az órákon inkább csak ültem, mint egy bolond, de valahogy ismerkedni se volt kedvem. Utolsó órámról csengetek ki, amikor kifelé próbáltam venni az irányt a suliból. Hirtelen egy rövid szőke hajú lány és egy hosszabb barnás-vöröses hajú lány állt meg előttem.
 - Szia. - köszöntek.
 - Sziasztok. 
 - Ashlea Pacetti vagyok. Ő itt a barátnőm, Cassidy Sabato. - szólt a szőke, amire én csak mosolyogtam egyet.
 - És te? - kérdezte, Cassidy.
 - Hailie. 
 - Új vagy? - kérdezgették mire csak bólogattam. - Remek, akkor felvilágosítanánk pár alapszabállyal. - mosolygott flegmán. - Először is mi ketten vagyunk a suli legjobb csajai. Senki és semmi nem állhat az utunkba, ha épp pasiról van szó. Ne húzz velünk újat, meg megjárod, ja és az összes focista tabu, mert ők mind a miénk. - mosolyogtak elégedett arccal.
 - Van barátom, kösz. - majd arrébb löktem kicsit a szőke hajú lányt és kimentem a suliból. Majd haza felé vettem az irányt.

Épp mikor a nappaliba léptem be észrevettem, hogy valakik nagyon smárolnak a kanapén. Kicsit közeledtem, majd jobban néztem a két ismeretlen alakot, amikor felvilágosodott bennem az, hogy a kanapén Skylar és Michael van..

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó lett.
    Michael mindenkit megfektet? :D
    Örülök, hogy kibékültek, és most már minden oké. Azt a szőke ribit utálom, de sajnos tuti be fog kavarni. Hailie lehetett volna picit óvatosabb is. Nem kellett volna mondania, hogy van barátja.
    Várom a holnapot.
    puszi ^^

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    XDD hát, ha ugy vesszik. Igen :D
    Holnap vagyis ma vagyis ma éjszaka hozom is a kövi fejezetet.
    puszi:)

    VálaszTörlés