2011. augusztus 12., péntek

Vélemény

Sziasztok. Először is azért írok, mert csak szólok, hogy a héten már nem tudok új fejezetet hozni. Ugyanis holnap délután elutazok rokonokhoz és elvileg kedden, de lehet, hogy szerdán jövök haza. Szóval a következő fejezet vagy kedd este vagy szerda este.

Azért jöttem most a látogatóim véleményét szeretném kérni. Azon gondolkoztam a minap, hogy majd bele kéne kezdenem egy új történetbe. Persze a történetet majd csak ennek a befejezése után kezdtem el.
Történet röviden erről szólna (saját magam fogalmaztam elég hülyén meg, de ha megcsinálom az oldalt ezt szépen átgondolom majd)
 - Lenne egy fiatal 17 éves lány, aki külön sem egyedi, hétköznapi. Nem vámpír, nem vérfarkas, hanem a 3. fajból való, ő boszorkány. Az anyja tragikusan meghalt, így távoli rokonokhoz kerül Detroit-ba, akik ugyan sem hétköznapi emberek, hiszen ők a Királyi család. (igen, igen Detroit-ba királyi család lesz XD) Belecsöppen a gazdag, előkelő életbe, iskolába kell járnia, de ott egy barátnője hamar rájön, hogy mi is ő, majd hamar szerelembe esik egy világsztárba, amikor később egy még távolabbi rokon jön látogatóba, aki viszont vámpír. A vámpír fiú utálkozása szerelembe torkollik. Mivel a lány egy különleges családból való, így az ősi vérfarkasoknak szükségük van rá.

A főszereplő szintén Megan Fox lenne és a sztár szintén Eminem, a többi szereplőn viszont még nem gondolkoztam. Na és abban kérném véleményetek, hogy szerintetek belekezdjek-e?
Komiba kérem a véleményeket.
Köszönöm szépen.
L.

2 megjegyzés:

  1. Szia.
    Kár, hogy a héten már nem lesz friss :(
    De szerintem ez a történet jó ötlet. Én biztos olvasnám, szerintem írd meg.
    Hamarosan vége a történetnek? :o
    puszi ^^

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Hát lehetséges, hogy elkezdnem. :)
    Hát nem tudom, még vannak vele tervei, de nem szeretném sokáig húzni, de azért még lesznek izgalmas részek :D Nem tudom még egyenlőre, hogy kb. még mennyi rész lesz.
    puszi:))

    VálaszTörlés