2011. augusztus 11., csütörtök

12. fejezet - Gyáva/Pizsiparty/Morgan

Sziasztok. Itt az újabb rész. Áááá, nem tudok mást írni, szóval olvasgassatok csak. A következő fejezet az viszont szombat vagy vasárnap este. + egy fővel bővítettem a Persons/Szereplőket.
xoxo
L



                                                ***

Jézusom mit csináljak? Elmenjek? vagy szóljak nekik? Kétségbe voltam esve, ha elmondom apának, hogy mit láttam akkor tuti összeomlik, ha pedig nem akkor tovább folytatódik a románcuk és Skylar jobban fogja csalni apát. Sokáig hezitáltam, míg felszaladtam a szobámba. Leültem az ágyra és Eminem számát tárcsáztam.
 - Szia. - köszönt a telefonba.
 - Áttudnál jönni? Szükségem van rád.
 - Persze indulok. 
 - Rendben, de csörgess meg amikor itt vagy, mert nem tudják itt a házban, hogy mi együtt vagyunk. 
 - Emilie se? Hiszen ő egyszer látott minket. 
 - Nem tudom, soha nem beszél róla és mindig úgy csinál, mintha elfelejtette volna. Mindegy nem is érdekes, fura család vagyunk. - majd letettem a telefont és vártam Marshall érkezését. Percekig csak ültem, amikor végre megcsörrent a telefon. Gyorsan leszaladtam és szépen óvatosan becsempésztem a szobámba.
 - Jó látni. - csókolt meg.
 - Téged is, de most a tanácsodra van szükségem. - ültünk le az ágyra.
 - Női dolgokban nem engem kellett volna hívnod, hanem Cheryl-t. - mondta nevetve.
 - Ez nem női dolog. - kezdtem neki. - Láttam Skylar-t és Michael-t csókolózni. - nyögtem ki egyben.
 - Milyen érdekes, az egész Woodsen családon végig megy? - kezdett el csipkelődni.
 - Ez bunkó és nem vicces. - tettem karba a kezem.
 - Héé, csak vicceltem. - adot egy puszit az arcomra. - És miért fontos ez? 
 - Skylar apám felesége. Michael pedig nem apám, szóval megcsalja. 
 - Akkor mond el neki.
 - Ha elmondom akkor összetör, de ha nem mondom akkor meg hazugságban fog élni. - néztem magam elé, mire ő csak megsimogatott. - Nem tudom mit tegyek. - mentem oda az ablakhoz. Percekig csak bámultam ki az ablakon.
 - Elmondom neki. - mentem kifelé a szobámból, mire csak hallottam, hogy Marshall ordibálja nevem, mire én visszafordultam.
 - Biztos vagy benne? - nézett rám, mire csak bólogattam. - Akkor én megyek is. - majd megcsókolt és szépen lassan kislisszant a szobámból.
 - Apa! - kiabáltam a lakásba mire ő persze sehol se volt.
 - Ne kiabálj már. - szólt, Maggie.
 - Fogd már be. Inkább menj vissza a boszorkány fészkedbe és gyakorolj a varázsigéken. - mutattam a szobája felé.
 - Hailie, Hailie, Hailie. Milyen az új iskola?
 - Jobb, mint téged nézni. - majd fordulóra vettem az irányt és tovább kerestem apát. Gondoltam megnézem a kertbe is és csodák csodájára ott is volt.
 - Apa! - fordult felém.
 - Hailie, Szia. Milyen az új suli?
 - Apa, most nem erről akarok veled beszélni. 
 - Miről van szó? 
 - Semmiről, semmiről. Csak..mindegy, mennem kell. - én hülye nem bírtam elmondani a saját apámnak, hogy a drága felesége megcsalja? Ezzel csak fájdalmat okoznék neki, de így meg hazugságban él. Nem szabad ezzel foglalkoznom, van nekem elég problémám ezen kívül is. Felrohantam a szobámba, majd bezárkóztam. A nap további részében ki se jöttem. Este vacsora nélkül lefürödtem majd lefeküdtem aludni.

Másnap reggel a telefonom ébresztőjére keltem, vagyis inkább még se. A jelzés helyett Eminem hívott.
 - Jó reggelt álomszuszék. - szólt bele jó kedvvel.
 - Neked is. 
 - Elvigyelek suliba? - kérdezte kedvesen.
 - Mi? Dehogy, nem kell. - ijedtem meg hirtelen. - Nincs messze, eltalálok egyedül is. 
 - Hát jól van, akkor majd hívlak. Szia. - ez meleg volt, könnyebbültem meg. Még senki se tudja, hogy ki a barátom és szeretném, ha ez így is lenne.

Beérve a suliba Esmée-be toppantam.
 - Szia, Hailie. - vigyorgott rám.
 - Szia. 
 - Nincs kedved ma este nálam aludni? Te, én és Ele. Megakarunk ismerni, az ő ötlete volt.
 - Persze ott leszek.
 - Remek akkor elmenjünk eléd? 
 - Persze, majd elküldöm sms-be hol lakom. - majd dobtam egy mosolyt és órára siettem. Hamar ment ez nap, utolsó órán után haza felé vettem az irányt. Közben írtam Esmée-nek, hogy hol lakom és 7 körül jöjjenek.

Otthon szóltam apának, majd összepakoltam cuccaim és vártam Esmée-ék érkezését. 4 óra körül járhatott az óra, amikor megszólalt a telefonom, a kijelzőn Eminem arca díszelgett.
 - Szia. 
 - Szia. Ráérsz? 
 - Ráérni ráérek, de csak holnap. Egy sulis barátomnál alszok. 
 - Fiú?
 - Esmée-nek hívják és a legjobb barátnője is Eleanor is ott lesz. Csajos este, megakarnak ismerni. 
 - Értem. Akkor, majd találkozunk. 
 - Várj. - kezdtem el a mondani valóm. - Szeretlek. 
 - Én is..jut eszembe hétvégén Chicago-ba megyek, nem tartasz velem? 
 - Persze örömmel. - hamar lecsaptam a telefont, majd ellenőrizve mindenem magam után egyből szólt a csengő. Nagy nehezen lecipeltem a táskám, majd Esmée-ék felé vettem az irányt.
 - Sziasztok. - mosolyogtam rájuk.
 - Azta mekkora lakásotok van. Hányan éltek itt? - vágta rá, Ele.
 - Személyzet, apám, felesége és a 2 elviselhetett ördögi lányaik.
 - Apukád micsoda, hogy ilyen szép házra futja? 
 - Lemezkiadó cége van. 
 - Nem mondod? Dolgozott már világsztárokkal?
 - Eddig csak Eminem-ről tudok. 
 - Találkoztál már vele? - kérdezte, Esmée. De buta vagyok, miért mondtam ezt? Valahogy ki kell másznom a csávából.
 - Hát, ööö.. nem. - vágtam rá magabiztosan, majd Esmée-ék lakására vettük az irányt.

 - Nagyon tetszik a szobád. - dicsértem meg. - Eminem rajongó vagy? - nyeltem egy nagyot.
 - A legnagyobb. - mosolygott rám, Esmée. Majd leültünk kicsit dumálni.
 - És te milyen zenét hallgatsz? - kérdezte, Ele.
 - Eminem dalait én is szeretem. Bírom, hogy őszintén fejti ki a véleményét, de Bruno Mars-ot is szeretem. - szóltam, amikor hiretelen egy sms-em jött. A képernyőn megint Eminem villogott, "Szeretlek, érezd jól magad. Holnap este indulunk Chicago-ba, majd hívlak délelőtt." - állt az sms-ben, amire elmosolyodtam.
 - Ki volt az? - érdeklődött, Esmée.
 - A barátom. - tettem zsebre a telefonom.
 - Na mesélj róla. Milyen? Jól néz ki? - érdeklődtek.
 - A lehető legjobban. - néztem rá Esmée Eminem-es poszterére.
 - Tanul? Focizik? Sportol? kedves? mond már. 
 - Zenész, vagyis dalokat szokott írni. Gyúrás annak számít? - mosolyogtam. - Amúgy nagyon kedves, voltak hullámvölgyeink, de minden rendbe jött. - persze a nevét inkább nem akartam mondani. - Kimegyek WC-re. - mutogattam kifele.
Ahogy kiértem a folyósora persze nem találtam a fürdőt. Gondoltam benyítok egy szobába, próba szerencse. Szépen halkan próbáltam kinyitni az ajtót, amikor az ágyon nála pár évvel idősebb srác feküdhetett, amikor hirtelen rám nézett.
 - Bocsi, csak a fürdőt keresem. - szóltam hozzá, de hihetetlen zavarban voltam, hiszen ő félmeztelenül jött felém.
 - Morgan vagyok. - nézett rám.
 - Hailie. - néztem lefelé. - A fürdő? 
 - Ott van. - mutatott a szembe lévő ajtóra.
 - Köszi és bocsi, hogy zavartalak. 
 - Sose zavarsz. - mi van? A barátnőm bátyja flörtöl velem? Ezt elfelejteti, az én szívem másé..

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó lett a fejezet, imádom Eminemet. Michaelt már kevésbé.
    Viszont az új kedvencem Morgan. Még nem tudom hogy néz ki, mindjárt azt is meglesem, de már most imádom.
    Viszont el kellett volna mondania az apjának a megcsalást. Lesznek még ebből gondok, az tuti.
    Siess a következővel, és jó nyaralást, sok pihenést.
    Bocsi a rövid komiért, borzasztóan sietek valahova, de a fejezetet nem hagyhattam ki.
    puszi ^^

    VálaszTörlés
  2. Szia. Semmi baj, én meg bocsi, hogy ilyen későn válaszolok csak hát nem voltam itthon és elfelejtettem megnézni kommiztak-e :) Köszi a dicséretet a következőt pedig órákon belül fenn is lesz.
    xo L

    VálaszTörlés