2011. augusztus 6., szombat

9. fejezet - Love the Way You Lie

Sziasztok. Itt az újabb fejezet. Létre hoztam pár új menüpontot, ez oldalt láthatjátok. Eminem és Megan Fox életét lefogom majd írni, illetve friss információkat olvasgathattok róluk. Következő fejezet hétfő éjszaka már fenn is lesz.  Jó olvasgatást mindenkinek.
Üdv: Lainie.


                                           ***

 - Jaj ne, erre felé tart. Cher segíts már, nem akarok vele találkozni. - próbáltam elbújni Cheryl mögött.
 - Mit sírsz már? Nem ide jön, apukádhoz. - mutatott apa felé. Mikor oda ért csak másodperces pillantásokat tett rám. Valamiről nagyon beszéltek, de sajnos mi egyáltalán semmit se hallottunk belőle. Percekig csak álltunk ott, amikor Eminem és apa is felénk közeledett.
 - Lányok! Segítségetek kéne.
 - Még is miben? - kérdezte Cheryl, miközben Eminem velem szembe állt és a csak a szemkontaktusom kereste, de én csak lefelé vagy Cheryl-re néztem.
 - Eminem és Rihanna közös klipjét fogjuk itt leforgatni. Nem tudom minek és miért kell itt lennem, de valamiért muszáj. A főszereplő csaj pár perce ezelőtt lemondta a felkérést és kéne egy lány, aki eljátssza helyette a szerepet. 
 - Engem felejtsetek el. Nem leszek Eminem és Rihanna videoklip sztárja. - vágta rá Cheryl, miközben karba tette a kezét.
 - Akkor már csak te maradtál. - nézett rám, Eminem.
 - Nem fogom az útszéli lotyódat játszani. - ráztam a fejem.
 - Még egy helyszínen se leszünk a klipben. - kacsintott egyet, majd elment és apám is vele.
 - Ezt meg, hogy értette? - fordultam Cheryl felé.
 - Úgy ahogy mondja. A férfiak nem tudnak rejtett üzenetbe beszélni, ők férfiak. - mosolygott Cheryl. Percekig csak álltunk ott miközben vártunk, hogy valaki szóljon, hogy mit kell tennem vagy valami.
 - Sziasztok. - szólt egy idegen hang mögöttünk.Hirtelen megfordultunk, amikor Dominic Monaghan mosolygott vissza ránk.
 - Atya úr Isten, Dominic Monaghan? Cheryl Gaddass vagyok. - nyújtatta a kezét.
 - Veled fogok a klipben játszani? - kérdezte tőle, Dominic.
 - Nem, én leszek benne. - néztem rá. - Hailie Woodsen vagyok. - bemutatkoztunk egymásnak, majd kicsit beszélgettünk is kicsit, amikor egy sminkes szólt.
 - Hailie! - intett maga felé. Jelezve, hogy menjek oda. Megcsinálták a sminkem és a hajam, majd felhúztam egy bakancsot, rövidnadrágot és egy pólót. Hamar leforgattuk azok a jeleneteket amiket egy lakás féleségben kellett csinálnunk. Persze, Eminem operatőr is volt, így hát bosszúságból állandóan hibát kereset bennem.
 - Állj! - szünetet tartott. - Hailie a fejed kicsit jobbra. - nézett rám.
 - Elegem van. - pattantam fel az ágyról.
 - Miért? - kérdezte Cheryl.
 - Állandóan dirigál. - mutattam Eminem felé.
 - Ez az én klipem lesz, szeretném, ha tökéletes lenne. - mondta gúnyosan, közben karba tette a kezét.
 - Elegem van belőled. Dirigálsz, mindig csak a hibát keresed bennem, mi bajod van? Azért, mert történtek dolgok nem kell csak negatív dolgot látnod bennem. Én befejeztem. - mondta neki mindenki előtt, majd indulóra vettem az irányt, amikor Dominic szaladt utánam.
 - Hailie! Várj! 
 - Nem megyek vissza, ne kérd. 
 - Muszáj lesz vissza jönnöd. Te vagy a megfelelő ember a klipbe, kérlek.
 - Állandóan csak hibát találja bennem - mutattam Eminem felé, mire Dominic nagyon aranyosan kezdett rám nézni. - Jól van, menjünk. - beleegyeztem, majd vissza mentünk a stáboz, ahol újra vettük a jeleneteket. Mikor végeztünk beszálltunk a kocsiba, majd egy kis bárba vettük az irányt. Átöltöztem, majd megcsinálták újra a sminkem és a hajam.
 - Na most üljetek ide le, és csókolózzatok. - mondta ki kerek-perec a rendező. Leültünk egy kis helyre, ahol többször is fel kellett vennünk a jelenetet. Miközben mi végeztük a dolgunk Eminem láttam, hogy nagyon néz minket és teljesen látszott rajta a féltékenység és az idegesség. A nap hátra lévő részében leforgattuk a többi jelenetet, majd a szálloda felé vettük az irányt.
 - Annyira fáradt vagyok. - feküdt le Cher az ágyára. - Fürdeni se bírok már, azt hiszem én alszok. Jó éjt.  - majd utcai ruhában elaludt pillanatok alatt. Épp indultam volna fürdeni amikor valaki kopogott. Gyorsan visszahúztam a pólóm, majd ajtót nyitottam, amikor Eminem nézett rám zsebre tett kézzel.
 - Beszélhetnénk? - kérdezte.
 - Csak ne itt. - majd kívülről becsuktam az ajtót. Kimentünk a szállodából, amikor a környéken kezdünk el sétálni.
 - Miről akarsz beszélni? - tettem karba a kezem és közben próbáltam magam melegíteni, mert hihetetlenül fáztam.
 - Tessék. - rakta rám a Detroit-os pulcsiját. - Kezdjük előről. - állt meg előttem mire csak bólintottam egyet. Egyik pillanatról a másikra karjaiban éreztem magam, ahogyan épp megölel. Fejemet a mellkasára döntöttem, miközben már rezgettem a hidegtől.
 - Rezgetsz. Vissza vigyelek? - nézett a szemembe.
 - Nem fog működni.
 - Mi, hogy vissza vigyelek? Nincs messze a szálloda.
 - Kettőnk között. A te világod a rapp, a zene, az utazás. Nem lesz rám időd. És én? Egy átlagos fiatal lány vagyok. - néztem rá, majd kivettem a zsebemből azt a nyakláncot, amit még egykor neki adtam és a kezébe nyomtam, majd a pulcsijával együtt rohanóra vettem az irányt vissza a szállodába.
Épp egy zebrán haladtam át, nem figyelve semmire csak mentem egyenes. Mikor a zebra közepéhez értem, hatalmas nagy fényszóró világított a szemembe és egy kocsi tartott felém, sietősen. Már reagálni nem tudtam, elugrani nem volt időm és éreztem, ahogyan a hatalmas nagy autó teljesen elgázol. Éreztem a kocsi elejét a bőrömön, amikor össze zuhantam és a fejem az aszfalton koppant..

(Eminem szemszög)
 - Kettőnk között. A te világod a rapp, a zene, az utazás. Nem lesz rám időd. És én? Egy átlagos fiatal lány vagyok. - nézett rám gyönyörű barna szemeivel, amikor a zsebében kezdett matatni és a kezembe nyomta azt a nyakláncot, amit én még a tegnapi nap folyamán Los Angeles egyik kórházának kórtermében hagytam, direkt. Ránéztem a nyakláncra és a következő pillanatban már nem állt előttem, láttam ahogyan sietősen elfut, majd befordul egy másik utcába. Haza felé vettem az irányt, majd másnapra tettem el magam.

Kora hajnalban a telefonom csörgetésére ébredtem fel. Ránéztem a kijelzőre, ami hajnali 4 órát mutatott. Ki az az állat aki ilyenkor zavar? gondoltam magamban, majd nagy nehezen a fülemhez emeltem a telefont.
 - Igen?
 - Eminem?
 - Igen. 
 - Cheryl vagyok.
 - Remek, mondjad mit szeretnél. 
 - Hailie. - majd nagy levegőt vett. - Balesetet szenvedett. - ahogyan meghallottam Cheryl szavait kiesett a telefon a kezemből. Baleset? Hailie? Sírni volt kedvem, de erősnek kellett lennem, így megkérdeztem Cheryl-től melyik kórházba vannak, majd sietősen oda vettem az irányt.

2 megjegyzés:

  1. Na ne! Már Ő is?!
    Amúgy nagyon jó lett a fejezet. Eminem aranyos volt, hogy elölről akarta kezdeni. De itt Hailiet viszont nem értettem. Pont most kellett nemet mondania?
    Imádtam ezt a fejezetet is.
    Mikor hozod a következőt? Várom már. Siess vele.
    puszi ^^

    VálaszTörlés
  2. Ma éjszaka fenn is lesz, elvileg :)

    VálaszTörlés