2011. augusztus 2., kedd

7. fejezet - Szükségem van rád

És igen itt az újabb fejezet. A rész második fele Eminem szemszögéből írtam. Kövi fejezet valószínű pár nap múlva.
Jó olvasgatást.
L.

                                            ***

Csak sírtam miközben tolták be a liftbe, közbe láttam, hogy Royce beszélget épp az egyik ápolóval. Csak néztem, ahogyan becsukódik a lift ajtaja. Olyan érzésem volt, mintha örökre elhagyna.
 - Hailie! - szólt Royce. - Gyertek menjünk, a 12-es kórterembe viszik. - elindultunk mi is egy másik lifttel. Miközben mentünk felfelé csak jobban és jobban fokozódott bennem az-az érzés, mintha örökre elhagyna. Mikor megérkeztünk a szobába épp Marshall infúzióját rakták be és többi fogalmam sincs mire jó műszert szerelte pár ápoló, miközben az orvos szólított minket.
 - Először is egy kérdést tennék fel. Milyen rokonaik maguk a betegnek? Valami nagyon közeli rokonát esetleg elérhetnénk?- kérdezte, miközben az iratait fogdosta.
 - Én vagyok a legközelebbi, nem vagyok teljes mértékben rokona, de kiskora óta ismerem. Apját nem ismeri ő se, édesanyja elhagyta és testvérei is. További rokonok meghaltak. - mondta Royce.
 - Én a barátnője vagyok, ő pedig az én barátnőm. - mutattam Cheryl-re.
 - Rendben. Először is kérdezném, hogy tudták, hogy drogot fogyasztott pár perccel a baleset előtt?
 - Pár perccel? A baleset előtt velem volt, mikor elment akkor drogozhatta be magát a kocsiban.
 - Maga a barátnője, nem is tudta, hogy drogozik? 
 - Kb. 1 hete ismerem és hivatalosan még nem vagyok a barátnője, épp összevesztünk a hibámból és az én hibámból drogozta be magát. - emeltem fel a hangom, miközben újra könnyeim folytak kifele. Az orvos nem szólt percekig semmit csak az iratait olvasgatta, mikor végre belekezdett.
 - És mi van most vele? Milyen sérülései vannak? - kérdeztem.
 - A fejét beütötte, így kómába került. Más baja nem történt.- hajtotta lefelé fejét.
 - És mikor ébred fel? - vágta rá, Cheryl.
 - Nem tudni. Percek, napok, hónapok akár még évek is lehetnek. - mikor meghallottam ezt a mondatot szívem összeszorult, azt hittem mindjárt összeesek. Könnyeim újból és újból liter számra folytak kifele, odarohantam az ágyhoz, majd megfogtam a kezét.
 - Kérlek! Nem hagyhatsz itt, hiába ismerlek 1 hete vagy több ideje, úgy érzem, mintha már 1000 éve ismernélek. Soha nem éreztem ilyet, nem hagyhatsz itt. - emeltem fel a hangom, miközben Royce megfogott a derekamnál keresztül, felemelt és kivitt a teremből.
 - Engedj el! - üvöltöttem. - Mellette akarok lenni. - veregettem a hátát, miközben sírtam.
 - Így nem mehetsz be hozzá, nem szeretne így látni ezt te is tudod. Nyugodj meg itt kinn és egész végig mellette lehetsz. - nézett a szemembe, de én nem is válaszolva szép csöndbe leültem egy székre. Percekig csak ültem, amikor elindultam az ajtó felé.
 - Még nem vagy nyugodt. - állt meg előttem, Royce.
 - Honnan tudod te azt? - raktam karba a kezem.
 - Feszült vagy.
 - Nem vagyok. - kezdtem el veregetni a mellkasát. - Engedj be!
 - Sétálj egyet. - mutatott a lift felé. Kimentem sétálni egyet, sétálgattam csak a friss levegőn és könnyeimet folytottam vissza. Szemeim kisírtak voltak, úgy néztem ki, mint egy hulla. Nem csodálom, hogy mindenki furán nézett rám. Nem messze a kórháztól megpillantottam egy ékszer üzletet gondoltam bemegyek, hátha találok valamit amit neki adhatnék. Sokáig csak keresgéltem, amikor végre ráakadtam a megfelelő nyakláncra. Egy hosszabb ezüst nyaklánc volt, aminek a végén egy körben egy háromszög volt, nem tudom miért, de ahogyan megláttam kettőnk kapcsolata jutott az eszembe. Megvettem, majd sietősen visszamentem boldogan és higadtan a kórházba.
 - Ááá, már is szebb vagy. - mondta Royce.
 - Most már beengedsz? Vettem neki valamit, mikor felébred szeretném, ha ezt látná meg. 
 - Menj csak. - mosolygott, majd sietősen bementem. Elővettem a táskámból, majd a nyakába raktam. Percekig csak néztem rá, majd nem bírtam tovább nézni a látványt, hogy ott fekszik, majd kimentem.
 - Cheryl? - kérdeztem Royce-tól.
 - Hazament. - remek, a legjobb barátnőm is itt hagyott, de hiszen neki is van saját élete. Este felé járhatott már az idő, amikor kezdtem már elbóbiskolni a széken.
 - Menj haza aludni. - szólt Royce. - Én itt leszek, mikor felébred. - mosolygott egyet, majd elköszöntem tőle és haza felé vettem az irányt.

(Eminem szemszög)
Fáj a fejem, hol vagyok? Kinyitottam a szemem és a plafon köszönt vissza. Pislogtam párat mire végre tisztán láttam, rápillantottam az ablakra, amin kívül korom sötét volt. Éjszaka van, remek. Előre néztem amikor megpillantottam Royce-t, fotelben ült, kezében egy újság, feje jobbra fordítva és folyik nyála, remek látvány volt. Épp egy ápolónő jött befelé.
 - Mr. Marshall, jól van? - kérdezte kedvesen.
 - Mi történt? - vágtam rá.
 - Fenn van? - üvöltötte Royce. - Marshall, végre. Úgy aggódtam érted. - fogta meg a kezem.
 - Jól vagyok. 
 - Szólok az ügyeletes orvosnak. - mondta a nővérke, miközben kifelé vette az irányt.
 - Mi ez a nyakamba? - néztem a nyakamba csüngő nyakláncra.
 - Hailie adta.
 - Hailie? Még is szeret? Kösz, nem kell. - majd megfogtam a nyakláncot és a mellettem lévő kis asztalkára dobtam.
 - Tudsz róla, hogy öngyilkos akartál lenni? Bedrogoztad magad? Leszoktál róla vagy nem? A baleseted, amit saját magadnak okoztál tegnap délelőtt történt, ugye erre még emlékszel? Hailie amit nyomban megtudta a hírt idesietett és igen itt sírt, itt kinn sírt zokogott, remegett. Tudta, hogy nem akarod látni vagy érezte, de ő még is szeretett volna, mert szeret téged. Még hisztirohamot is kapott, miattad. - osztott ki, Royce. Igaza van, sőt teljes mértékben egyetértek vele, de én nem tudom lenyelni azt, hogy lefeküdt Michael-el.

2 megjegyzés:

  1. Szia.
    Nagyon jó lett a fejezet. örülök hogy ilyen hamar hoztad. Örültem mikor megláttam, hogy fent a friss. Sajnálom hogy kómába esett, de az a jó, hogy felébredt. Nagyon ritka az, hogy bárki is felébred. Azért örülök, hogy te nem így írtad.
    Marshall helyében én nem bocsátanék meg. Mégiscsak megcsalta.
    Hailie elég jól kiakadt. De nem tudtam sajnálni. Az Ő hibája az egész. Ha nem feküdt volna le Michaellel, minden jó lenne. De elszúrta. Azért remélem minden jóra fordul majd.
    Siess a következő fejezettel.
    puszi ^^

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    Először is köszi a folyamatos komijaid, nagyon jól esik <3 :)
    Amúgy egyetértek veled, ha ez velem megtörténne és engem csalnának meg így, egyből padló lenne.
    Következő fejezet pár nap múlva fenn is lesz, csak még dolgozom rajta :)
    Puszi<3

    VálaszTörlés